MiSSueNovinkyKolekceE-shopBlogO mněKontaktkosik (0)

Doprava/Cena:

Ceny
Na e-shopu je uvedena cena zboží vč. DPH, při konečné objednávce doplněna o poštovné. 

Objednávka
Doporučený postup:

1) Vyberte požadované zboží
2) Objednejte si zboží - vložte do košíku
3) Zkontrolujte obsah košíku- může se stát, že objednáte stejné zboží vícekrát, v tom případě zboží z košíku prosím odstraňte. Vyhneme se tak zmatku a rušení objednávky.
4) Odešlete objednávku

Ráda vám zboží i rezervuji, maximálně však na 14 dnů, v tom případě mne kotaktujte e-mailovou zprávou.

Veškeré podané a potvrzené objednávky jsou považovány za závazné. Zákazník podáním objednávky potvrzuje, že se seznámil s nákupními, dodacími, platebními a reklamačními podmínkami uvedenými na této straně. Každá objednávka bude potvrzena. Po potvrzení objednávky vás budu kontaktovat.

Doprava zboží
Dopravu zboží zajišťuji přes Českou poštu na dobírku. Dražší nad 500.-a křehčí zboží pojišťuji v ceně zboží. Proto si prosím zásilku při převzetí zkontrolujte. Pokud bude zboží poničeno sepište na poště ihned reklamační formulář. 

Osobní předání zboží je možné!

Způsob platby
1) Dobírkou u České pošty. Cena poštovného je 120,-
2) Platba bankovním převodem. Poštovné činí 45.- - 120.-, dle druhu zboží, následně odeslání balíku jako doporučenou zásilku.


Záruka na zboží
Na všechny produkty poskytuji záruku 2 roky od převzetí zboží (datum expedice na faktuře nebo daňovém dokladu).

Reklamace
- Pokud se objeví na výrobku vada, je nutno jej reklamovat bez zbytečného odkladu a není možno jej nadále využívat.
- Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. U věcí prodávaných za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla sleva poskytnuta. Záruka se nevztahuje na změny či poškození zboží, které bylo způsobeno nesprávnou údržbou a nesprávnou manipulací, tedy v rozporu s návodem na manipulaci se zbožím.


- Reklamace z E-shopu je nutno řešit zasláním vadného výrobku zpět na mou adresu. V balíku musí být kompletní výrobek (je-li z několika částí), kopie kupní smlouvy (faktury), reklamační list- stačí popsat vadu.
Zboží zasílejte DOPORUČENĚ, dobírku neakceptuji. Při uznané reklamaci, vám zboží opravím, pokud vadu nelze odstranit vrátím vám zpět peníze kráceno o poštovné.

 

TOPlist(c) Michaela Bratrychová | missue | 2012 | missue@email.czdesign Klára Zápotocká